Syyr tjej

Det kändes bra att få ur mig lite mer skit ikväll, till personen i fråga. Eller ja skit är väll fel ord, "hur jag känner" är mer passande. Förhoppningvis så blir det ändring på saker och ting nu, så slipper jag tänka mer på det.

Vad har jag gjort idag då? Jo, lagat mat, diskat, skurat golven, tvättat, hängt tvätt, lagat mat, diskat, kollat på film, spelat tv-spel and so on. Same old same old. Förstår inte hur folk kan tycka att det är kul att bara gå hemma vareviga dag och inte göra "nåt". Vad roar ni er med?

Jag vill ha pengar, framför allt MAT - God mat. Är sjukt sugen på typ tacos, nåt kött, kycklingpizza eller kebab. Gief! Oändligt med pengar skulle iallafall göra mitt liv mycket roligare & enklare.

Fakk Åff.
Kommentarer
Postat av: Anonym

frysta grönsaker osv är billigt! Potatis är billigt och råvaror:3 mosa på det!

2010-11-17 @ 11:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback