Pirr-i-magen

Åkte som sagt till Örebro i fredags, där Ida och söta lilla Alvin mötte upp mig på stationen. Vi åt thaibuffe & det var sjukt gott, man kanske skulle skaffa sig en Thailändare? Haha! Blev kvar på stan ett tag innan jag mötte upp Ingalill, och även fast det var flera år sen jag träffade henne så tycker jag inte att hon hade åldrats en dag *flinar* Och hon är hela 70 år nu, inte illa. Så det blev kaffe & fika hemma hos henne, & det var hur trevligt som helst. Ska absolut träffa henne fler gånger när jag endå ska till baby.

Kom fram till Karlskoga runt sju på fredagskvällen tror jag, & helt ärligt så kändes det riktigt pirrigt i magen. Helt galet, med tanke på att jag redan har träffat honom x antal gånger. Nåväl, kan inte ens beskriva i ord hur fantastiskt det var att få hålla om honom igen. Och där kan vi snacka om att vi hade fredagsmys på hög nivå. Helt underbart. <3 Det slår faktiskt en utekväll på krogen med hästlängder. Nåt gott att äta, en bra film & min baby. :-*

Så dom senaste dagarna har varit tokmysiga, även om vi inte gjort annat än att kolla på film, tagit en promenad, käkat kebab & myst utav bara helvete. Jag trivs som fisken i vattnet där, & jag längtar redan tills nästa gång vi ses. Du & jag <3

Kom ju hem igårkväll och jag känner mig redan lite rastlös & uttråkad, but hey jag har ju ypperligt roliga planer denna vecka; På torsdag ska jag på möte på Arbetsförmedlingen och sen är det begravning på fredag. Känns riktigt tungt inför fredag, tur att man iallafall är omgiven av massa fint folk man känner. Drömde faktiskt om Pernilla inatt, att jag bara höll om henne & det var så jäkla verkligt! Evigheter sen jag hade en såpass verklighetstrogen dröm. Om jag ska vara ärlig så har jag drömt om henne en hel del, men det är väll för att jag saknar henne. Det har fortfarande inte gått in i min tjocka skalle att hon är "borta".

Nehe om man skulle göra lite nytta här hemma, det får bli en städtisdag idag. Yippie! :)

Puss!
Kommentarer
Postat av: Nocturnia

Åh, jag vill också vara kär! Passa på och njut nu ^^

2010-11-03 @ 19:08:42
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback