Dödsannonsen


Så himla fint, Vila i frid min vän <3
Kommentarer
Postat av: Mimmi

saknar såå mycket

2010-10-25 @ 11:12:42
Postat av: Annika

Hej!



Jag vet inte om du vet vem jag är. Jag tror att vi har träffats förut tillsammans med Pernilla men det var längesen.

Jag fick veta för ungefär 1½ månad sen om vad som hänt och jag missade därför begravningen, något som jag är så otroligt ledsen över.

Jag vet inte hur du känner det, men jag vill fråga dig om du har lust att kanske pratas vid någon gång? Jag hade inga gemensamma vänner med henne så sorgen blir ganska ensam och jag skulle uppskatta av få prata lite med en annan vän till henne. Har pratat med hennes mamma och det var bra att jag gjorde det.

Så vad jag undrar är om du har en e-mail eller så som jag kan nå dig på? Hittade ingen info här på din blogg. Om du inte vill så förstår jag det.

Jag vill också säga att jag är hemskt ledsen för din förlust. Pernilla var speciell och hon är oerhört saknad.



Ta hand om dig.

/Annika

2011-01-07 @ 04:45:52
Postat av: Sandra

Hej, min mail är: [email protected] eller msn: [email protected] där kan du kontakta mig. och jo, jag minns dig.

2011-01-07 @ 13:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback