Finns det något mysigare än bebisar?

Lillfröken blev toknöjd över alla presenter hon fick; "Va många paket jag fick av moster" Haha hon är bara för söt! Jag åkte på att göra en tårta till hennes kalas också, observera att hon själv valt vad hon vill ha för tårta och vad hon ville ha för godis på den. Tuggummin var mycket viktigt *flin* Fasn, tårtan blev ju ett riktigt mästerverk. Haha så snygg! Och tror ni inte att jag fick gosa med Sofies lilla Alvin - Jag blev ju helt kär & det minskade knappast suget efter en egen bebis. Dom är så små och söta <3 Nåväl, min tid kommer väll. Det blev dessvärre ingen marknad, Anna och Daniel jobbade mycket längre än det var tänkt. Tråkigt som fan, men vad ska man göra. Får helt enkelt vänta tills nästa år.

Så jag har bara setat hemma och degat, ytterligare en nykter helg till tant. Jag får väll trösta mig med att imorgon kommer jag må toppen i skillnad mot vissa andra. Ska ha en riktig städdag då, plocka iordning ordentligt. Kul när det är klart.

Nu blir det ett varmt bad med massa tända ljus, all by myself. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback