Köttfärslimpa - Check.

Nu jävlar, nu har jag gjort det! - Köttfärslimpa med feta ost, kokt potatis, hemmagjord brunsås & kokta grönsaker. [paprika, majs & ärtor] Det blev faktiskt riktigt gott, men nu vet jag några små detaljer jag ska ändra på tills nästa gång. Gjorde en rätt liten köttfärslimpa, men det räcker tills imorgon också. Skönt att slippa laga mat, åtminstonde när det bara är till en själv.

Imorgon måste jag gå upp skapligt, ska ner på stan med Mimmi.. Fixa lite saker med arbetsförmedlingen osv. Hur tråkigt som helst men det måste göras. Är faktiskt rätt trött nu så ska nog lägga mig i sängen, slå på en film & sen sova. Aaah, och först prata med han den där fina också <3 Good night.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback