Miiiiipmiiiiip

Har precis haft ett långt och givande samtal med min älskade syster, insåg hur mycket jag faktiskt saknar henne. Vi kanske ska umgås lite redan ikväll, jag hoppas på det iallafall. Sen fick jag prata med lilla fröken Ronja som fyller hela 6 år på lördag, stora tjejen. v Fick veta vad hon önskar sig, så nu vet jag precis vad jag ska köpa. Hon är precis som jag var när jag var liten, älskar att få småsaker. Fem dagar senare fyller systra mi år, vad sjutton köper man till någon som fyller 28? Hm, alltid lika svårt. :]

Jag är ashungrig nu, har fiskpinnar & spagetti hemma och jag måste väll erkänna att det inte lockar för fem öre.. Får inte in pengar från C förens imorgon. kan jag betala dom sista räkningarna, finally. Kanske köpa sig nåt ätbart också.

Imorgon blir det antagligen rekryteringsmässan med Mimmi, kanske t.o.m i Västerås. Sedär va duktiga vi är! :]



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag fyller år snart också ;) Inte för att du behöver köpa mig nått, men du måste iaf nämna att jag fyller snart ;) :P hehe.

Förresten, Mycket tjusig bild ;) <3

2010-10-06 @ 18:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback