Obehagligt

Har knappt kunnat sova på två nätter, det har liksom kännts sådär obehagligt här hemma. Jag har också tänkt mycket på min barndomsvän - För vi har inte pratat på några veckor nu.

Idag läste jag om att polisen letar till fots och med en helipokter efter en försvunnen person i Ärla, & det var inte förens polisen ringde och väckte mig nyss som jag förstod att den annonsen handlar om henne. Min vän. Riktigt obehagligt att jag faktiskt har tänkt så mycket på henne nu när det är såhär. Känner mig helt förtvivlad, orolig och ledsen... Min ******** <3 Hoppas att dom hittar henne snart & att hon mår bra. Under tiden ska jag försöka få tag på hennes pojkvän eller mamma, kanske få lite mer grep om vad som har hänt :(

Ingen mer sömn för mig på ett tag...

http://ekuriren.se/nyheter/eskilstuna/1.835964-polisen-soker-forsvunnen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback