Pms-monster

Skapligt irriterande att jag knappt fick någon sömn alls, det blir ofta så när jag vet att jag ska upp tidigt. Som tur var hade inte heller Mimmi någon lust att åka ner på stan, det får helt enkelt bli av imorgon istället. Har fått ganska mycket gjort här hemma iallafall, först tog jag en liten promenad till ica i det fina vädret och postade ett paket. Hela grejen känns lite fjantig men vafan.. Haha! Hoppas att det blir uppskattat endå. *flin* Sen har jag tvättat, vikt och lagt in alla kläder i gadroben, dammsugit & skurat hela lägenheten, lagat mat, diskat osv. Nu har jag bara lite småsaker att plocka iordning sen är det så klart som det kan bli. Känns bra att man gjort någon nytta idag.

Bokade två 2manna hytter till en kryssning den 30:e Oktober, den såkallade "Halloweenbåten". Det är sjukt mycket folk från P som ska åka med den & hytterna var helt gratis. Än sålänge så är jag inte 100 % säker på att jag ska åka, men det lutar åt det. Kryssningar är aldrig fel! Vilka jag ska åka med, det vet jag fortfarande inte men det kommer inte vara några problem att fylla hytterna. Resan dit/hem, mat & alkohol kostar givetvis men man kan ju inte få allt gratis. I think it's gonna be awesome!

För övrigt så känner jag att min mens är pågång för jag har varit ett riktigt pms-monster idag. Varit gråtfärdig & nere i stort sett hela dagen, nu känns det lite bättre. Fick ett sött sms förut & det gjorde susen. Nu; Ett varmt bad, levande ljus & bra musik. <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback