Pusskalas :-*

Har haft en lugn och skön fredag, mestadels för mig själv. Var iväg med syster en sväng på kvällen, vi handlade lite saker inför imorgon, stalkade en annan bilförare, skrattade så både tårar & energidryck sprutade i bilen - Haha med andra ord så hade vi tokskoj även fast det bara handlade om en liten stund. Jo, fick se hur dom fått iordning i sin nya lägenhet & det vart mysigt. Förutom det så har jag fasn bara kollat på Supernatural, jag med mina nördserier.

Har blekning i mina walls för andra gången för ikväll, och dom verkar ha blivit lite ljusare men inte mycket. Har slagit in alla paket, men måste köpa presentsnöre imorgon. Var helt säker på att jag hade det hemma så jag köpte inget idag. Hm. Fick nyss lite bilder av Ida, från när jag var i Örebro förra helgen. Haha, inte var dom vackra inte *flin*

Ska försöka lägga mig skapligt, ska upp tidigt imorgon; Först fira Ronja och sen blir det marknad med Anna & Daniel. Mycket trevligt. Hoppas att jag inte stöter på V där, det skulle bara bli pinsamt... Jag hade minsann pusskalas med Iida när jag var i Örebro & den bilden bjuder jag på! Nu ska jag skölja ur blekningen innan mitt hår går av.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback