Tankspridd

Känner mig rätt virrig för det mesta numera, vilket iofs inte är så konstigt med tanke på omständigheterna. Hur som helst så är blogglusten som bortblåst,
men det vänder nog snart.

Idag har vi beställt blommor till begravningen, allt blir i rosa nyanser & bandet blir vitt med guldfärgad text. Tror det kommer fint. Höll på att börja störttjura i butiken också, så jag ser verkligen inte fram emot begravningen. Allt lär väll kännas tusen gånger värre då, speciellt när man ser alla andra som är ledsna.

Har även hunnit umgås med min syster ett par timmar idag & det var tamesjutton inte igår. Skönt att se henne så glad, nu när hon har fått nytt jobb och allt. Det kommer bli alla tiders. Och vet ni va? Imorgon åker jag först till Örebro; Där blir det lunch med Ida och Alvin, sen en fika med Ingalill - Det ser jag verkligen fram emot, har inte träffat Ingalill på flera år så det är allt på tiden! Och sist men inte minst så åker jag vidare till Karlskoga för några dagars mys med mitt hjärta. Åwh, det ska bli alldeles fantastiskt att få krama på honom igen <3 Och jag är så himla bäst så jag har med mig både en efterlängtad matlåda & rosa raggsockor till honom. Haha :)

Just nu är jag så trött att det svider i ögonen och endå så diskade jag nyss upp berget med disk & jag ska strax hänga lite tvätt. Vill inte komma hem till en svinstia sen så det var lika bra att plocka iordning idag. Men sen gott folk ska jag krypa ner och dejta John Blund så jag är pigg och glad imorgon.

God Natt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback