Tillbaks på ruta 1

Sedärja, det är inte varje dag man börjar morgonen med att sy. Lagade mina tights, för det är inte så porrigt att gå omkring med ett hål på benet. Hon kan om hon vill *flin* Är uppe alldeles för tidigt men vad gör man inte när man måste på möte på Arbetsförmedlingen. Otroligt skoj, eller inte. Men man måste ju om man vill få några pengar.

Idag är det dag 1 igen - För att sluta röka igen. Började ju i samband med att du försvann & det är absolut ingen ursäkt men där har ni anledningen. Så vi gör ett nytt försök nu, jag klarade det ju sist. Right?

Fi fan, nu ska jag käka lite frukost innan jag måste gå till bussen. Heipa.

4 dagar kvar <3
Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Hoppas det går bra för dej denna gång :)

2010-10-26 @ 16:26:20
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback