Vila i frid, min älskade vän <3

Vet inte ens vad jag ska säga, allt känns så himla overkligt. Jag har fortfarande inte förstått att det är sant, tårarna rinner och rinner. Och jag kan inte ens föreställa mig hur hennes mamma mår <3 Det gör så ont, jag har aldrig förlorat en vän förut, men nu är en av mina bästa vänner borta. Du kommer alltid vara saknad hjärtat. Jag vet att du inte har mått bra dom senaste åren så jag ber och hoppas på att du funnit frid nu & att du har det bra. Jag älskar dig...



Konstigt att hon från ingenstans fick flera vänner när hon dog?
Såvitt jag vet så har ni inte brytt er tidigare.
Kommentarer
Postat av: Anonym

+ håller med om folk som tar sig tid att bry sig när någon mått så dåligt, tills att de dött. Idioter..

2010-10-13 @ 15:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback