Åååh bebis <3

Drömde att min syster & kim fick en till liten bebis, och allt jag ville var att mysa med h*n hela tiden. Vet fan inte va det var för kön *flinar* Det vore nåt, att dom skulle skaffa en till bebis. ;]

Sitter med hårfärg i skallen, eller toning rättare sagt: Färgar wallsen mer rosa bara. Så fort jag har råd så ska jag bleka dom igen, för tanken är ju att dom ska vara blonda inte rosa. Men blir det fail igen så får dom bli en annan färg ett tag. Kan inte gå omkring med oranga/gula walls. Slänga sig i duschen så jag är klar tills mamma ska hämta upp mig. Vi synes & höres.

Puss hej!
Kommentarer
Postat av: Anonym

haha:D drömmer själv mycket om bebisar nuförtiden. Vuxenhormoner som spökar eller?

2010-09-15 @ 14:03:33
URL: http://vertigogirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte här heller, klarar mig ett tag till hehe.

angåeende barn, din blogg harr jag läst länge!

2010-09-15 @ 14:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback