Äggmackor & pucko

Syrran ringde och väckte mig vid halv tio, lika bra annars hade jag säkert sovit bort hela dagen. Har precis ätit frukost; Äggmackor & pucko - Sikken nyttig frukost, not. Men gott var det. Hon ville ha med mig ut på en promenad direkt, men jag kände inte för att kasta på mig kläder & "gå i sömnen". Var ju helt yrvaken för bövelen. Så det får bli senare.

Jag gillar sådana personer som man kan prata i telefon med hur länge som helst utan att egentligen prata om nåt vettigt alls. Det är bara mysigt att höra varandras röster liksom, jag är helt klart en telefon-människa. Har nog alltid varit det, om man bortser från när det gäller att ringa jobb & sånt. Då får jag panik och jag har alltid funnit det jobbigt.

Borde ta mig ner på stan idag, men får se om jag har någon lust. Annars måste jag fixa allt senast måndag. Typiskt mig att skjuta upp allt. Skulle behöva någon som gav mig en klackspark i röven då & då *flin*

Nähä, ska slänga mig i duschen så man piggnar till lite.

Puss hej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback