Bokad läkartid CHECK

Idag damp det ner ett brev genom brevinkastet, jag har fått en läkartid nu. Känns bra, har flera saker som jag vill diskutera med gubben & jag hoppas på det bästa. Men jag är nervös, nervös som fan. Men det kommer säkert gå bra, han är som sagt hur trevlig som helst.

Capricciosa ligger fortfarande i sängen och snarkar lite halvt, sweet. Jag kan inte sova mer nu, då får jag med all säkerhet bara huvudvärk. Borde hoppa in i duschen & dra med henne ut på en promenad. Schyst med lite sällskap för en gångsskull. Så kan vi ta svängen förbi ica, lämna tillbaka filmerna & så kan hon ta bussen hem. Hon ska ju visst iväg ikväll så. Jag nöjer mig med att dejta soffan ikväll. Men facebook tycker annat, jag har visst 99 % chans att få ligga i helgen - Försöker förstå hur det ska gå till, när jag inte ska ut och träffa några människor? Tja, det märks väll. Haha! Man slutar aldrig att förvånas.

Magen skriker så det får bli en nutrilett, har inte så mycket annat att välja på. But it's ok.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback