Citat

Uh, gick nyss upp för att ringa vårdcentralen. Dom kommer ringa upp mig ungefär 10.25. Så frågan är ju om man ska hålla sig vaken eller sova en stund till? Jag är helt död, sov inge bra inatt. Men äh, ska nog hålla mig vaken annars sover jag säkert bort hela dagen. Borde väll ta en morgonpromenad, vet att dom är mer effektiva än kvällspromenader men jag föredrar att gå på kvällen. Don't know why.

Jag citerar;
  • "Hörde du att jag rapa mens?" - Ronja 5 år.
  • "Allt kladdigt försvinner om man slickar på det." - My 5 år.
Haha barn är ju bara för roliga med sina kommentarer! Dom kläckte båda ur sig det där igår, när vi satt i bilen och var påväg till skogen. Sen bråkade dom väll en hel del & det var väll kanske inte lika gulligt. Lite frukost på de här då! Bye.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback