Dag 3

Iiih, kom nyss tillbaka till Eskilstuna; Jag hade det bra i Karlskoga, god mat & mysigt sällskap. Det var kul, även om han dissade mig för att spela WOW precis innan jag skulle åka hem. Haha visserligen sa jag att det var lugnt men endå *flinar* Men som sagt, borta bra men hemma bäst. Min rygg & nacke är helt paj efter att ha sovit i hans säng. Så jag verkligen längtar tills ikväll då jag ska krypa ner i min egen.

Nu har det gått 3 dagar sen jag rökte sist. Jag rökte alltså senast i måndags, och det mina damer & herrar det känns. Men jag har endå varit relativt lugn, just ask Kent. En aning gnällig men det är inte så konsitgt. Har stoppat in en snus när det blivit lite väl jobbigt. Fan va duktig jag är, och jag hoppas verkligen innerligt att jag lyckas hålla mig denna gång.

Magen kurrar för fullt här så jag ska allt ta och laga lite mat nu.

Puss hej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback