Den19September2o1o

Gissa vad som höll mig vaken inatt? En såndär härlig astmaattack, tror det är dags att skaffa en ny & bättre medicin. Tur att jag ska till läkaren på tisdag, då kan jag få nya recept utskrivna men jag kan endå inte hämta ut medicinen förens jag får pengar. Men jag överlever nog.

Hade tänkt att gå och rösta direkt när dom öppnade "min" vallokal imorse men eftersom jag inte fick så mycket sömn inatt så kände jag att jag ville sova ut. Kanske gick upp för drygt en timme sen? Röstar framåt kvällen istället, då får jag sällskap av Tessy också. Hon kommer hit lite senare, vi ska göra köttfärspaj & bara umgås. Awesome!

Har laddat ner säsong 1-4 av Heroes & flera säsonger av Supernatural är på gång.. Undrar hur många det egentligen finns? Hur som helst så lär jag vara sysselsatt ett bra tag sen. Love it! Nu däremot så ska jag ställa mig i en varm dusch, mys.

<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback