Den29September2010

Snacka om meningslös dag, det enda vettiga jag har gjort är att diska. Annars har jag sovit eller kollat på Heroes hela dagen/kvällen. Gjorde ett tapert försök till att sminka mig - För att ha nåt att göra. Men det blev lika misslyckat som vanligt, lets face it; jag är verkligen ingen sminkmänniska. Så nu sitter jag här med en halvdan sminkning & lyssnar på Winnerbäck. Haha! Nåväl, imorgon kväll ska vi ängtligen hämta tvättmaskinen! Så då kan jag ju iallafall roa mig med att tvätta, bättre än att bara sitta och glo.

Ska försöka få Mimmi att spela alfapet med mig nu v

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ibland har man såna dagar när inget blir som man vill :( Det där med att sminka sig bara för att få något vettigt gjort - det känner jag banne mig igen!

2010-09-30 @ 18:06:08
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Sandra

Thanks :D Mycket är bortklippt, men fy fan vad vi skrattade när vi spelade in det xD

2010-09-30 @ 20:45:10
URL: http://rockgrodan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback