Happy boys and girls

Jag orkar inte med surpuppor, jag föredrar glada människor. För just nu så mår jag rätt bra & livet känns skapligt okej & då vill jag inte att massa idioter ska dra ner mig. Finns x antal karlar som jag helt ska säga upp kontakten med. Ni ger mig inget och har aldrig gjort det heller. Förstår inte ens varför man haft kontakt med vissa så pass länge? Idioti.

Jag vill åka bort igen, bort från Eskilstuna. Helst av allt så vill jag flytta ifrån stan. Om det endå vore så enkelt att bara flytta. Dags att söka mer jobb så man får en bra anledning att röra på sig.. Fick jag bestämma så skulle jag bo i Göteborg eller nånstans i närheten. Lovely! Nära Amelie, frugan & några andra godingar.

Och vet ni va? Jag kanske, men bara kanske ska se Volbeat igen. Isåfall blir det med Linda & det vore tokroligt att festa loss med henne. Jag håller tummarna! Nu blire käk!
Kommentarer
Postat av: Amelie

<3<3

2010-09-08 @ 20:04:21
Postat av: Nocturnia

Göteborg är bra och fint, men dessvärre finns det inga bra och fina pojkar här :( Fast klarar man sig utan dem så är det ju en kanonstad ;) haha

2010-09-09 @ 21:10:28
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback