Humörsvängningar

Ena stunden är jag glad & andra stunden känner jag mig ledsen eller irriterad. Haha, hade jag haft mens så hade jag förstått varför - Men vad är orsaken nu då? Det är fan jobbigt att känna såhär.

Sen börjar jag tröttna på att enbart "ge" utan att få speciellt mycket tillbaka. Hur svårt kan det vara att visa lite "uppskattning" [helt fel ord] någon gång? Som Tina sa: "Ge och ta, inte bara säga utan visa oxå. En handling betyder mer än tusen ord." Så sant som det är sagt.

Aja, idag fick jag iallafall hit min tvättmaskin. Finally! Tack till bror min & Walther som orkade bära upp skiten till tredje våningen, hade aldrig orkat det själv. Haha, jag är hur klen som helst. Har till och med hunnit inviga den idag, den hoppade omkring fint inne i badrummet! Skönt att ha en egen iallafall, ingen mer tvättstuga för min del!

Efter många om och men så blir det utgång med brudarna imorgon [idag] , men ska försöka att ta det rätt lugnt endå. Har ju som sagt inte druckit på ett bra tag. Det kommer bli awesome & det är jag värd. <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback