Ingen kommentar

Jag känner mig så irriterad - Jag vill slå någon jävel på käften! Känner att hela den här förbannade dagen har varit skit. Kunde lika gärna ha sovit bort den. Folk går mig på nerverna idag, kläcker ur sig onödiga saker och är allmänt dryga. Fy! Men det är väll bara att inse, man kan inte va på bra humör jämt. Hade varit det i flera dagar & det håller väll inte för evigt.

Något som gör mig lite glad är att bästaste Tessy kommer hit lite senare; Vi ska kika på Idol & skratta åt folk som gör bort sig i tv. Haha det ska bli myys! Men först känner jag att jag måste ta en promenad [har inte kommit iväg ännu] & det blir nog lagom eftersom jag ska möta upp T vid Ica sen. För idag ska jag unna mig nåt onyttigt.

Tessy Darling v

Kommentarer
Postat av: T

Love you älskling!

2010-09-08 @ 19:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback