Joel Kinnaman, what a beauty

Fick besök av Mimmi för ett tag sen, vi hyrde två filmer på ica. Två svenska filmer, mest för Mimmis skull. Änglavakt & Snabba Cash. Den förstnämna var otroligt seg, det hände inte mycket alls så den var ingen hit men jag verkligen älskar Snabba Cash. Och Joel Kinnman var lika het som vanligt, där har ni en karljävel som är riktigt vacker. Det enda jag inte gillade med filmen var slutet, hur irriterande som helst. Jag avskyr dåliga slut.

Nu ligger hon, min heta dejt i min säng & pratar om diverse saker. Väljer att inte nämna det här i bloggen ;] Vi ska strax dra igång Green Street Hooligans - Bara för att Mimmi inte redan sett den & för att jag vet att hon kommer gilla den minst lika mycket som jag. Känns som att det kommer bli en sen natt, men vad gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback