Keep on walking

Jo glömde ju skriva att jag sökt en bunt jobb idag också, snart dags att lämna in ansökan till soc så jag tänkte göra det i tid för en gångsskull. Annars är jag alltid ute i sista minuten. Ska givetvis söka fler än vad jag gjorde idag. Kände mig extremt rastlös framåt kvällen så jag fick för mig att ta en liten promenad som visade sig bli rätt lång. Haha, gick enda bort till Ekeby & överraskade systra mi. v Hon blev lagom förvånad. Det var för övrigt hur skönt som helst att ta en lång promenad. Nåt jag verkligen borde göra oftare. Syrran, jag och Sofie var precis och kollade in Sofie & Patrics nya hus i Hällby - Mycket ska renoveras men jag tror att det kommer bli riktigt mysigt när det är färdigt. Sen skjutsade hon mig hem, & nu är jag rastlös igen. What 2 do?

Imorgon kommer iallafall vara en händelserik dag; På morgonen/förmiddagen ska jag ut i skogen med syrran, Ronja och Theo vi ska plocka svamp och ha picknick. Varm choklad och ostmackor, precis som när man var liten! Det var mitt förslag & jag längtar som tusan. Hoppas att spindlarna & alla andra äckliga insekter låter mig vara bara. Uuäk. Och på eftermiddag får jag finbesök av Tessy - Det kommer alltså bli en alldeles ypperligt bra dag.

Ett glas vatten och några km på motionscykeln innan jag ska krama kudden.


Good night.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback