MIG MIG MIG & MIG

Gaaah jag har lite smått panik; Jag ska alltså åka bort i helgen och jag har typ inga rena kläder. Inte nåt jag vill använda iallafall & jag har ju som sagt ingen nyckel till tvättstugan. Fan va värdelöst. På något sätt så ska jag lyckas tvätta imorgon - I värsta fall får jag tvinga min bror att hämta upp mig så jag kan tvätta där. Förstår ni vilka världsproblem jag har?

För övrigt så kan jag inte sluta titta på Heroes, är inne på säsong 3 nu & så långt har jag inte sett förut. Å andra sidan så har jag inte så mycket annat att göra endå? Sure, skulle kunna göra rent i badrummet och inne på toan men hur kul är det då? Jag måste rensa avloppet & grejer... Det får åtminstonde vänta tills imorgon. Jag har ju all tid i världen.

Idag har jag funderat på det här med kärlek, & insett att jag inte ens minns när jag var kär senast. Jag har väll tyckt om folk men inte mer än så. Jag tänker helt enkelt inte låta mig själv bygga upp känslor för någon karl förens jag vet till 100 % vad han känner för mig. Även då kommer jag ha svårt för att släppa in personen i fråga, att lita på folk är inte min starka sida med tanke på allt som skett. Plus att jag vill må bra först [Jag har sagt det förr & jag säger det igen.] innan jag koncentrerar mig på någon annan, så ett bra tag framöver så kommer jag fokusera på MIG MIG MIG & MIG.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Snygging! <3

2010-09-24 @ 03:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback