Mysis

Capricciosa dissade promenaden & helt ärligt så skippar jag nog den också idag. Har ingen lust, ska ta mig till ica & lämna tillbaka filmerna om en liten stund. Men det är allt, sen ska jag bara slöa hemma resten av kvällen. Awesome. Jag känner mig riktigt glad idag & det är aldrig fel. Ska städa, diska och plocka lite innan allt bra börjar på tv:n.. Mjo, lär väll datanörda en hel del också. Det är ganska oundvikligt när man heter Sandra.

Det enda som saknas är någon som vill vara mitt myssällskap, jag är riktigt sugen på en mysig hemmakväll inte en svinig krogrunda. Men man kan ju inte få allt.

Hepp, ska tvinga någon att vara min telefondejt medans jag går till ica.

Smell you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback