Påfrestande

Jag tog mig allt en promenad innan jag gick och mötte upp Tessy. Börjar fasiken få lite träningsvärk i benen, otränad som man är. *flin* Vi kikade på Idol - när det gäller audition så kollar jag mer än gärna. Det är kul att se folk göra bort sig & ibland kan man väll se någon man verkligen gillar. Men thats it, mer än så följer jag inte av programmet. Finner det inte minsta intressant. Tvingade henne att spela shrek med mig också, skoj skoj. Jag vann faktiskt, lite skillnad på när jag brukade spela med Cat. Då förlorade jag stenhårt! Haha! Men ska erkänna att det var påfrestande att vara med någon som röker, insåg att jag inte umgåts med någon som röker under dessa dagar. Pulade in en snus och försökte tänka på annat.

Oops, kom precis på att jag glömde ringa Tele2 - Får göra det imorgon. Men det andra är avklarat iallafall. Känns bra! Imorgon blir det nog ganska lugnt, det enda jag har inplanerat är min numera dagliga promenad. Annars så är jag öppen för förslag. tihi. Är så himla myssugen just nu, önskar att jag hade en myskompanjon. Wouldn't that be nice.

Har en telefondejt med Mimmi just nu - Och idag är det jag som kom med lite skvaller för en gångsskull, kors i taket. Ett varmt bad står på schemat nu innan jag ska gosa ner mig i sängen helt ensam.. Buhuu buhuu.

God natt mina vänner & ovänner.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback