Return to the house of wäx

Ååååh fy fan. Capricciosa tycker att jag ska följa med till The House of Wäx ikväll, dricka sig lite & ha det allmänt trevligt. Det vore ypperligt rogivande, för det var ett tag sen man umgicks med herrn. Men, att dricka alkohol och att sitta i en inpyrd lägenhet när jag inte har rökt på 12 dagar. Det är en vild chansning. Vet inte om jag kan låta bli att röka då, antagligen inte. Fasn har ingen lust att bara sitta ensam och glo ikväll medans alla andra är ute och har roligt. Fine, skulle lätt kunna vara hemma OM jag hade sällskap. Men alla ska väll festa som vanligt.

Prupp prupp, nu ska jag fundera så det knakar!
Kommentarer
Postat av: Nocturnia

Tack, får bara hoppas det går att få ordning på eländet! ;P



Kan tänka mig att det är jobbigt att dricka när man slutat röka. Aldrig rökt själv, men kan ändå sätta mig in i situationen ;) haha

2010-09-11 @ 17:38:46
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback