Skogspromenad

Vi kom iväg till skogen, kors i taket! Det blev torsharg i Torshälla, men vi hittade tyvärr inte mycket till svamp. Otippat. Men det blev en lång promenad & en massa prat istället, inte fy skam det heller. Det var nog ett tag sen Theo var ute i skogen så han var helt överlycklig. Speciellt när han fick springa lös. Om man bortser från alla spindelnät jag fick i ansiktet så trivdes jag rätt bra bland alla grannar & träd. Följde med till Ekeby, vi har bakat, lagat mat och tagit det lugnt. Jag diskade, dukade & hade mig - Jag är som sagt mer rastlös än någonsin nu när jag håller på att sluta röka. Börjar nästan bli irriterande. Men ska försöka fortsätta med promenader för det hjälper otroligt mycket. Rensa huvudet på alla tankar samtidigt som man får vara för sig själv. Ja, jo det är jag visserligen hemma också. Men jag tror ni fattar poängen.

Imorgon ska jag fixa en hel del så jag gör en liten reminder till mig själv;
  • Skaffa hemförsäkring. [Bättre sent än aldrig.]
  • Ringa min läkare & boka en tid.
  • Ringa Tele2 angående ett nytt modem.
  • Ringa Ellos och kolla om jag hade någon försäkring/garanti på kameran.
  • Söka fler jobb.
Jag tror det var allt iallafall. Annars kommer jag säkert på det under dagen. Nu ska jag in på blip och spela alfapet igen. Måste roa mig tills Dexter börjar 22.30...

o´`o
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback