Slampa?

Nu har jag fått höra att man tydligen är en slampa om man förlorar oskulden i tidig ålder. Låt oss säga, 13 år istället för att vänta tills man kanske är 18. Vad i helvete har det med saken att göra? En slampa är man väll om man ligger med många karlar inte med en när man är i en viss ålder? Äh, jag är helt enkelt less på dig din jävla bitterkuk. Så trött på att du alltid är så negativ! Och ska du fortsätta vara bitter och otrevlig behöver du inte skriva alls.

Dra helvede hej nu ska jag ta mig en snus!
Kommentarer
Postat av: Nocturnia

Sv: Haha jag också! Jag och ett gäng killar var framme vid scenen och moshade hela kvällen :D



Ja, en utav de två, vi typ "dejtar", fast han är så jäkla upptagen jämt, så det lär säkert skita sig det också :/

2010-09-07 @ 15:22:05
URL: http://nocturnia.blogg.se/
Postat av: Nocturnia

Haha ja, det var en grym spelning ;)

Tack tack, än så länge har jag ju inte gett upp iaf.

2010-09-07 @ 17:30:05
URL: http://nocturnia.blogg.se/
Postat av: Amelie

Okey, så om jag blev av med oskulden när jag var 13 och inte legat sen dess, så är jag en slampa?

2010-09-07 @ 19:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback