Solsidan

Är inte alls lika rastlös längre så jag har bestämt mig för att bara stanna hemma. Ska ta ett varmt bad, raka benen, plocka ögonbrynen, färga håret & sånt. Ta hand om mig själv med andra ord. Kan vara skönt det också ibland.

Har nyss kollat klart på säsong 1 av solsidan - Haha det är ju bara för roligt! Väntar med spänning på säsong 2. Ska ladda ner lite filmer som jag kan kolla på ikväll. Skulle vilja se lite skräckisar, men hittar ju aldrig nån bra nu för tiden. Well, ska strax fiska lite efter diverse filmer. Tips mottages gärna.

Lite isvatten på det här då, cheers mate! :-*
Kommentarer
Postat av: Nocturnia

Har inga nya tips, så du har kanske redan sett alla, men...



Död Snö, Fido, The Orphanage, Dog Soldiers, Rec (Rec 2, men har inte hunnit se den ännu)... Öh, sen kommer jag inte på fler. Haha inte mycket till hjälp där inte :P

2010-09-11 @ 20:21:31
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback