Störtlöjligt

Jag trodde att alla hade rätt till sin egen politiska åsikt? Utan att folk ska ifrågesätta & antyda att man skulle vara rent ut sagt dum i huvudet. Jag blir irriterad på sådana människor som anser att alla ska acceptera deras åsikter medans dom helt sågar andras. Ja, jag ska rösta på Sverigedemokraterna. Jag tycker att dom har en hel del vettiga värderingar & åsikter. Gillar absolut inte allt med dom, men inget parti är perfekt. Det är störtlöjligt att man kallas rasist/nazist för att man ska rösta på SD & det är ju ännu värre att folk försöker få SD att framstå som det.

- Ja, jag skriver som en kratta men jag känner mig upprörd. Haha! :]
Kommentarer
Postat av: Nocturnia

Håller med dig till 100%! Om nu SD är nazister så är vänstern kommunister, och óm man kollar i historieböckerna, vilka har dödat flest människor? Inte är det nazisterna iaf ;)



En fortsatt blå regering och SD in i riksdagen, ja tack! :D

2010-09-16 @ 20:08:55
URL: http://nocturnia.blogg.se/
Postat av: Amelie

Håller med dig.. Alla ska få rösta på vad dem vill. Vore bra om SD kom i riksdagen men inte fick styra.. Då hade Sverige fått gå ur EU och FN, hade velat se hur svenska folket hade reagerat då..

2010-09-17 @ 14:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback