Sverigedemokraterna

Nu har även jag röstat & min röst gick såklart till SD. - Det kändes riktigt bra faktiskt! Har Tessy här nu, vi har gjort köttfärspaj och under tiden har valvakan varit påslagen på tv:n. Än sålänge så ser det ljust ut för SD & jag hoppas att procenten kommer att öka. Även om mitt sällskap inte delar min uppfattning så klankar hon inte ner på mig för det. I skillnad mot vissa andra som faktiskt valt att säga upp bekantskapen med mig, just för min "politiska åsikt". Otroligt löjligt om ni frågar mig, men å andra sidan så lider jag inte av att förlora just den personen i mitt liv. Vi har träffats två gånger & vi pratar sällan. Om det är så han känner så är det hans förlust. Fine by me.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Håller med dig om SD!

2010-09-19 @ 21:07:23
URL: http://zandravonhelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback