Uppe innan tuppen

Tänk om man kunde få sova en hel natt någon gång, utan att vakna. Kände mig rätt pigg så jag satt mig här och sökte ett par jobb. Men man lär väll inte få några svar endå, det händer väldigt sällan. Och nu då? Va sjutton ska jag göra nu då? Klockan är strax innan sex på morgonen. Försöka sova lite mer kanske? Det vore skönt.

Blev väckt av att min mobil ringde igårkväll, bara en liten stund efter att jag lagt mig. Men vad gör det *flin* Beror helt på vem som ringer, hade tex mamma ringt hade jag nog blivit sur. Haha! Men nu var inte fallet så. Påtal om mamma så sa hon till mig häromdagen att hon skulle köpa både vinterjacka & vinterskor till mig så jag slipper frysa. Hur gulligt är inte det på en skala? Hon kan om hon vill, min lilla mamma. <3

Ska tvätta bort sminket nu [Glömde visst det igårkväll] & försöka sova någon timme till. Sen blire morgonpromenad för hela slanten!

Over'N'Out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback