BIIIP, WRONG.

Huh, det blev inte mycket sömn inatt inte. La mig runt tolv men en halvtimme senare så ringde min telefon & vi pratade över en timme. Var väll sur ca 45 minuter av samtalet men när jag la på hade jag allt ett leende på läpparna *flin* Efter det kunde jag verkligen inte somna ordentligt, det blir lätt så när jag vet att jag ska upp tidigt. Låg mest och vände & vred på mig hela natten. Helt värdelöst! Kände mig som en zombie när jag "vaknade" men jag tog mig i kragen och åkte ner på stan. Gjorde det jag skulle, gick en sväng till Nyfors och mötte upp Mimmi innan jag tog bussen till Torshälla. Hm, jag borde verkligen byta vårdcentral det är trots allt över ett år sen jag bodde där. Mitt läkarbesök gick bra, det känns åtminstonde så för nu har jag kommit ett steg i rätt riktning. Nu är det bara att vänta & se.

På min väg därifrån så mötte jag Jouko - Och honom har jag inte träffat på flera år. Han är tydligen Torshälla-bo numer & har skaffat sig en dam. Sedärja, kul att det går bra för någon. Haha! Jag mellanlandade hos Tessy innan jag skulle åka hem eftersom Hanna även var där. Vi hade oss en trevlig pratstund om gamla & nya minnen. Det måste göras om inom kort.

På bussen hem så går det på tre äldre damer och dom sätter sig där det är plats för barnvagnar/rullstolar osv. Ja, det var rätt fullt på resten av bussen och givetvis ska dom få sitta. Nere på stan så kliver det på två utländska brudar [Försöker vårda mitt språk, det ni.] med en barnvagn. Dom kan inte ha varit gamla, runt 16,18 kanske. Idioten kläcker ur sig med en spydig ton; "Varför flyttar dom inte på sig? Dumt att dom visar lite respekt." Högt och tydligt så att dom hörde. [Dom sa massa mer men minns inte allt.] Kan genast tala om att deras jävla barnvagn hade gott om plats - Hon kunde t.o.m ställa den med långsidan mot väggen. Men hon tyckte minsann att hon skulle ha plats och sitta brevid också, för det är ju det platsen är till förr. BIIIP, WRONG. Den är till för att hon ska kunna ha sin jävla barnvagn där och sen sitta i mån av plats. Om det är någon som ska visa respekt så är det den där spydiga lilla *****. Man ska alltid visa respekt för våra äldre. Äh, fan va sur jag är. Och inte nog med det, det klev på en kompis till dom [15 år] och pratade högt och vilt om att hennes pojkvän knullat flera miljoner & det var fett hit och dit! Så där har ni ytterligare en anledning till varför jag inte gillar majoriteten av invandrare. Obs att jag skrev majoriteten, jag drar alltså inte alla över en kam.

Nog om allt detta, nu ska denna tant dricka kaffe <3

Over'n'Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback