Saturday I love you like gold

Har tänkt hela dagen på att flytta, för lets face it; Vad har jag här? [Förutom min kära familj] Det finns fanimej knappt någon att umgås med och folk hör av sig mindre och mindre.. Det var bättre förr! Kan inte nån bara ge mig en massa pengar - Så jag kan dra med detsamma, utan att behöva tänka på allt. Då hade jag inte klagat alls. Jag vill kunna träffa mitt hjärta precis när jag vill för det är ingen höjdare att vara fattig & ha ett distansförhållande. Det vore en annan sak om man faktiskt hade råd att åtminstonde ses varje helg. En vacker dag så ordnar det sig.

Påtal om min kära familj så ska jag hem till min syster idag; Vi ska hyra film, köpa massa gott & bara umgås. Känns som att det var 100 år sen så det ska bli mysigt. Dessutom så vägrar jag sitta ensam hemma en hel helg, då deppar jag bara ihop mer än vanligt.  Och imorgon kanske jag får besök av Stefan & det vore ju inte så dumt det heller. Nu ska jag dra på lite smink så kanske jag  också kan se ut som en människa. ;-) Hejrååå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback