Hurtbulle

Vaknade tidigt idag med, runt åtta i vanlig ordning.. Verkar inte spela någon roll när jag lägger mig - Fast om jag vill så kan jag ju faktiskt somna om. Men icke, jag pallrade mig upp idag med för en långpromenad & så fick jag med mig Kattiz som sällskap. Riktigt skönt att slippa gå ensam. Vi hade iallafall tur med vädret, solen skinner för fullt och det är man ju inte bortskämd med. Kom nyligen hem och jag är en aning svettig, ska strax ta en kalldusch innan jag ska göra matlåda. Så mycket mer än så hinner jag inte med innan jobbet. Och imorgon blir det ingen morgonpromenad eftersom vi ska handla mat med mamma, får helt enkelt gå hem från jobbet på kvällen istället. Hualigen, jag ska bli en hurtbulle igen. Jag kan om jag vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback