Folk är fan pinsamma

Direkt när jag blev singel så skriver en person på chatten på facebook: "jag e singel :):) o vill ha nåt seriöst,,,, om det e till nån tröst :):)" Seriöst hur tänker man då? Bara för att jag blivit singel så betyder det knappast att jag är redo att "hoppa vidare till nästa". Idiot. Känslor försvinner inte över en natt, kommer ta ett bra tag innan jag helt kan släppa Kent helt. Min fina... Bara tanken på att han ska vara med någon annan tjej gör ont i mig. Men det var helt enkelt inte meningen att det skulle va vi. Jag har ångest och känner lite ånger över att jag valde att göra slut, men i längden så är det nog det enda rätta. En bunt kramar nu hade inte setat fel. Ska ge sömnen ett nytt försök nu.

Bye.

Kommentarer
Postat av: Madde/Baccardi

Det finns många puckon ute i världen...

men du ska se att du hittar din egna fina lilla prins!

Vet själv hur jävla ont det gör, Och vet även att andras ord inte hjälper på nåt sätt,

Men se till att inte vara ensam och ha kul!



Kom till tumba vettja! :D



Puss å kram

2011-02-23 @ 13:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback