Jomenvisstserru

Har helt enkelt inte orkat blogga på sistonde, men nu är jag tillbaka. *flin*

I måndags fick vi besök av Danne, han åkte hela vägen från uppsala för att bjuda oss på tacos. Och jag klagar inte, det var hur gott som helst. Och medans dom andra två nördade vid varsinn dator så bakade jag en kladdkaka. Det var ju trots allt alla hjärtans dag. Jag hade t.o.m skickat ett paket som min man fick då, det var väll inget speciellt men det är ju tanken som räknas. Och hör & häpna, i tisdags så blev vi bjudna på tacos hos mamma istället. Jävla bra start på veckan om du frågar mig. Vi åkte ut med min syster och lilla Ronja. Åt mat, pratade och spelade memory. Höjdpunkten var nog syrrans replik  "Du måste hjälpa mig att baka till Felicias födelsedag, jag vill ha sånna där copcakes" Hahaha, poliskakor! Hon menade såklart cupcakes. :)

Och igår lämnade Cat mig för en pojkspoling i Värmland, men hon kommer tillbaka innan spelningen nästa helg. Längtar som tusan, jösses vad jag ska hinka öl. Har varit nykter typ en månad igen då! Dricker knappt nu för tiden, vilket iofs bara är bra.. Mamma skjutsade mig till Kyrkogården igår, jag tände ett ljus för Pernilla igen. Det är helt galet att tiden kan gå så fort, det är över 4 månader sen du valde att lämna oss. Tänker fortfarande på dig vareviga dag & jag saknar dig obeskrivligt mycket. <3 Har förstått att det aldrig kommer bli bra igen, men lättare att leva med.. En dag i taget. Efterråt så åkte vi och firade min brorsdotter Amanda som har fyllt år, där bjöds det på kafe & fika. Och sist men inte minst så åkte jag hem och städa upp lite. Hade minsann en kaffedejt inbokad på kvällskvisten, fick besök av Stefan. Han var vrålhungrig när han kom så vi drog iväg och köpte lite käk; Blev en kebabrulle för mig. Hade inte träffat honom sen förra sommaren så det kändes riktigt kul att han kom hit. Så fort han åkte så kände jag mig ensam - Inte så konstigt med tanke på att jag och Cat har umgåts i nästan 3 veckor  i sträck. Men det går väll över snart.





Hennes namn står inte på gravstenen ännu, men hon delar gravplats med sin pappa därav; Sven Wassberg.


Påtal om lite mer roliga och spännande saker så dissar vi Mad Sin när dom spelar i Göteborg eftersom dom tydligen ska lira på tattoobåten i år igen! Även Frantic Flintstones & säkerligen en bunt bra band till. Bara 3 släppta änsålänge & det är; Mad Sin, Frantic Flintstones & Kamikaze Queens. Its gonna be awesome! Visst, det kommer antagligen gå åt lite mer pengar men de kan det vara värt. Sist vi åkte hade jag sjukt kul, & jag var fan dyng när jag gick av. Reminder to self; Håll hårt i väskan detta år. Sist ställde jag ifrån mig den nånstans när jag var påväg av. Hahaha!



Cat, jag, Kapten, Bewn, Koefte och Backte @ Tattoobåten 2009.

 

 

Kommentarer
Postat av: Madde/Baccardi

Var ligger din vän någonstans? Känns förjävligt att så unga ska gå bort... Usch Kram på dig!

2011-02-20 @ 20:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback