Aaaow

Aaaow, igårkväll kom Cat tillbaka hit & jag utlovade kramkalas och hon likaså. Men om sanningen ska fram så kramades vi inte förens idag. Busiga vi är! Efter en nästintill sömnlös natt så åkte vi iväg med mamma imorse för att handla lite mat och diverse saker inför morgondagen. Bland annat en hel del alkohol, fast börjar fundera på om man inte köpte för lite? Haha, det återstår att se. Är ännu mer pepp nu & jag hoppas att jag inte blir en vekling imorgon med tanke på att det var ett tag sen jag drack. Får väll gå och lägga mig i bilen i värsta fall, ja rätt bil denna gång. Nåväl, sålänge man kommer in så är jag nöjd. Med tanke på allt folk.

Och ni har väll knappast missat att jag har fått en ny bloggdesign igen? - Omväxling förnöjer! Tycker det blev himla fint & det är såklart sötaste Fanny som fixat den igen. Tack gumman <3

Känner mig lite gladare i största allmänhet nu, allt är långtifrån bra men det kändes fint att få höra allt som Kent berättade för mig i förrgår. Att få veta att han inte alls är helt oberörd av vår situation som jag först trodde. Han vill försöka igen, men jag har varken svarat ja eller nej på det. Ska iallafall dit på söndag, känns ju bättre att få prata ut öga mot öga och se hur allt känns. Dessutom får jag sällskap på bussen, Catten och jag ska "samåka", fast hon åker vidare till Karlstad. Inte dumt alls inte! Det blir nog bra det där.

Ikväll har vi haft fredagsmys här hemma, ätit tacos och kollat på I rymden finns inga känslor. Tycker filmen var rätt skum, men den var väll värd att se iallafall. :D Sen har vi roat oss med att städa lite och så har Catten fixat både sina och mina naglar. Fina fisken. Nu ska jag testa min nya hårbortagningskräm, önska mig lycka till så jag slipper konstiga utslag. Hahaha!

Pyss!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jätte snygg design :)

2011-02-26 @ 12:53:50
URL: http://zandravonhelvete.blogg.se/
Postat av: Ida

riktigt nice, din blogg fick ett riktigt ansiktslyft =) Önskar att jag också var bra på design eller hade en kompis som kunde fixa bloggen.

2011-02-28 @ 17:54:52
URL: http://www.wondervixen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback