Kuggnäs ftw :D

Ja herrejävlar vilken kväll det blev i lördags, Kuggnäs i all ära. Såg väll kanske inte överdrivet mycket av banden men åker mest för allt kul folk & jag träffade en hel bunt med sådana. Både gamla och nya ansikten så jag klagar minsann inte. Kan dock ha blivit en aning för mycket sprit för min del, har nämligen tappat ett par minuter här och där. Hejja minnesluckor. Och inte nog med det så inledde jag en spyturne, fan vilket fyllesvin man är. Very well, jag har aldrig påstått nåt annat så. På hemvägen våldgästade vi givetvis Donken, cheeseburgare & milkshake satt inte dumt i kistan. Sen vare bara att sova och ladda batterierna inför söndagen, eller ja tekniskt sett var det ju redan söndag när vi kom hem. Sisådär 5 på morgonen... Men tack alla inblandade för en sjuhelvetes galen kväll!

Varken jag eller Catten mådde speciellt bra igår, men det var bara att pallra sig upp. Vi hade ju faktiskt en tid att passa, 15.05 gick vår buss från Resecentrum - Men vi skulle till olika destinationer.¨Så nu är jag här och hon där. Fick värsta goda maten igårkväll; Potatisgratäng och marinerad fläskfilé & så lite twixglass på det. Hur gott som helst. Och som topp på berget, en massa kramar. Behövligt som tusan. Det känns bra att få ligga i hans famn igen, även om allt inte är perfekt mellan oss så är det faktiskt han som fångat mitt hjärta. Tänk att känslor ska vara så komplicerat, finns det medicin mot det med eller?

Medans bröderna Holmqvist gick och lyfte lite tynger så gjorde jag Anna sällskap till ica, hon passade på att handla hem mat & diverse saker. Vi hann prata en hel del också och även om hon & jag inte känner varandra speciellt bra så var det ändå skönt att prata med henne om allt. Men nog talat om det, nu ska vi börja med maten & sen blir det The Mechanic med världens hetaste; Jason Statham. <3

Puuuuuusss!!
Kommentarer
Postat av: Nocturnia

Du minns säkert inte så mycket, men det gör jag ;D Det var skoj att träffa dig iaf :D

2011-03-01 @ 02:16:59
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback