Hemma bra, borta bäst.

Kom nyss hem och jag saknar fan redan hjärtat mitt, inte så värst kul att komma hem till en tom lägenhet. Men har iallafall haft en jättemysig helg, det kan jag leva på ett tag. *flin* Detta blev också min tredje nyktra helg, så nästa helg har jag alltså varit nykter i en månad igen. Drack ju vin på nyårsafton men festat har jag nog inte gjort sen typ... lucia? Oj, oj.. Men nu till helgen ska jag nog ta mig några glas. Förhoppningsvis med syrran, men vi får se inget är helt spikat ännu.

Imorgon får jag tydligen hem ett annat köksbord, lite större än det jag har nu. Vilket passar mig alldeles utmärkt, har ju gott om plats i köket så. Men jag kollar faktiskt efter lägenheter för fullt, har sökt ett par men inte hunnit få något svar. Det lutar åt att jag och Anna ska bli sambos, i ett lite finare område än Lagersberg såklart. Det blir nog bra det där.

Nu ska jag baka mig en blåbärspaj, det ni!

Puss!

Kommentarer
Postat av: sara

Ja visst vart den snygg? Sjukt stolt ;)

2011-01-25 @ 19:31:51
URL: http://bullmammasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback