Lösögonfransar <3

Var uppe med tuppen igår eftersom mamma hämtade upp mig strax innan tio. Åkte förbi bolaget och inhandlade lite vin och öl inför kvällen & så svängde vi förbi Rusta & Willys igen. Råkade visst handla massa onödigt skit inne på Willys, otippat för att vara mig. Haha! Köpte faktiskt snus också, så ska försöka sluta röka någon dag snart igen. Sen hur det går, ja det märks. Tog en lång powernap när jag kom hem, sen fixade jag och donade inför syster ysters ankomst. Tror hon kom runt halv sju eller nåt? Vi käkade mat; Potatisgratäng & kycklingfilé och fyllde upp våra vinglas. Vi kollade runt efter fler som skulle ut, men det var tamefan inte en själ som skulle dricka igår?! Ingen som vi kände iallafall. Så vi tappade helt enkelt humöret båda två, vi fick i oss ett halvt glas vin var. - Thats it. [Visserligen har jag ganska stora vinglas men ändå] Istället så tog vi fram rulltårtan, chilinötter, coca cola och bäddade ner oss i varsinn soffa & satte på Patrik 1.5 med Norsk text. Haha, visste ni att homse betyder bög på Norska?! Sen nördade jag tic a tac poker med Catten & vi börjar fan bli riktigt bra på det. Sist men inte minst så pratade jag med min finis, det var helt klart det bästa på hela kvällen. Det enda som hade toppat det hade ju varit om jag fått vara med honom. Very well, kvällen blev inte alls som planerat men det var hur skönt som helst att vakna idag och må bra.

Har fått flera förslag på aktiviteter idag, men just nu känns det som att jag väljer att stanna hemma idag med. Man undviker att göra av med pengar och man slipper skallebanken imorgon också. *flinar* Man kanske skulle öva lite mer på att sätta på lösögonfransar?! I love them! Ska lätta köpa fler, eftersom det är så billigt. Om ni också vill köpa så kan ni ta kontakt med Cat. <3



Jag köpte:

5 par av dom på bild 1 & 2 och ett par av dom på bild 3.
För endast 130 kr, kanonpris.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback