Hualigen

Fick för mig igårkväll att jag skulle dricka iallafall, så jag och Anna begav oss till Mattias. Vi drack ett par glas där innan vi drog ner till Royal Oak, men jag åkte helt ärligt hem lika fort igen. Helt värdelöst. Hade lika gärna kunnat stanna hemma. Och en sak som är säker är att jag verkligen inte har saknat bakfyllor, har mått som en påse med skit idag. Men jag tog mig i kragen & tog på lite smink och åkte till Ikea med min syster. Det enda jag ville ha [En bokhylla] var såklart slut, just my luck. Kikade lite halvhjärtat på resten av sakerna där inne men hittade inget som jag verkligen ville ha. Förutom pizzan jag köpte så åkte jag hem tomhänt från Ikea, det ni. Har halvsovit resten av dagen och jag känner mig fortfarande inte som en människa. Har bunkrat upp med täcke och kuddar i soffan & om några enstaka minuter börjar Solsidan, helt underbart. Sen väntar jag på att Catten ska komma hem så vi kan spela massa mer tic a tac poker & dejta på skype. Heeeelt okej söndag.

Jag var rätt snygg igår.

 

  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback