Nyårsafton

Kent & hans bror (Martin) började kvällen med att gå till gymet och lyfta lite vikter medans jag och Anna lämnades i köket hemma hos Bumbi. Hasselbackspotatis, sallad, gorgonzolasås & fläskfilé, bacon, purjolök och creme fraice "inbakat" i smördeg stog på schemat. Och så hade vi såklart efterrätt också; Marängsviss. Åååååh allt blev helt galet gott, Anna är riktigt duktig! Jag skalade & skar i potatisen typ. Haha! Maten var utsökt och sällskapet var ju trevligt, men det var ju knappast mitt roligaste nyår - Dock mysigaste, fick ju vara med Baby så. Jag fick i mig runt 2 liter vin men det hände inte mycket mer än så, kände av det men ja.. Vi gick och kollade på fyrverkerierna vid tolvslaget och jag passade på att trycka upp massa snö i Kents ansikte. Haha han såg jätteglad ut. *flinar* Men jag fick allt igen när vi skulle gå ner för backen, han puttade på mig hela tiden och tillslut så ramlade jag omkull. Lagom pinsamt! Sen avslutades natten med lite myspys innan vi somnade båda två. Jag både snarkar och fiser i sömnen har jag fått höra, sikken kvinna man är. Mums!

Var inte alltför längesen vi klev upp, han håller på att laga mat till oss nu. Känner mig nästan lite bortskämd, hemma är jag ju van att få göra allt själv. Å andra sidan så behöver inte han lyfta ett finger när han kommer till mig. Idag blir det nog en hel del filmtittande, datanördande och massa mys om jag får bestämma. ;] För imorgon så åker jag hemåt igen, och det känns riktigt pissigt ska jag tala om. Men jag måste ta tag i jobbsökandet & praktikletandet nu, inga fler undanflykter. Hepp hepp, nu ska jag gå och nypa honom i bröstvårtan bara för att jag kan...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback