En dag på landet

Har spenderat hela dagen ute på landet hos min älskade mamma, hela syskonskaran + barn var där. Vi umgicks, åt god mat [Fläsk, löksås & potatis] och glass till efterrätt. Mysigt att träffa alla på samma gång, men tro mig det var full fart i stugan. Sex ungar & en hund sprang omkring och härjade. *flinar* Och som vanligt så fick jag med mig mer saker hem än vad jag hade när jag åkte dit. Vad skulle jag göra utan min mamma? Fick bla ett par köksknivar som jag kan ge till Kent, han har nämligen enbart en kniv hemma. Haha, jeffla ungkarl! Nästa gång jag åker dit har vi även bokat in en storstädning, spännande.

Sitter i soffan med datorn & så kikar jag lite halvt på Låt den rätte komma in som dom visar på 1:an just nu. Har ju hört att den är sådär, men det finns inte så mycket annat att välja på ikväll. Känns skönt att detta blev en nykter helg, man kanske skulle ge sig på en vit månad igen? Gäller bara att sysselsätta sig med något annat så är det lugnt. Kent har ju föreslagit WOW men njaee.. det vette tusan. Ooooh, jo föresten; Såg idag att Solsidan har säsongspremiär nästa söndag, hur nice är inte det liksom? Älskar den serien. Haha fatta om man skulle ha en granne som Ove, fy tusan va jobbigt.. Very well, ska väll kolla klart på filmen och iallafall ge den en chans. På återseende, Puss puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback