Fullbokat schema

Tänker ofta på att jag ska blogga, men det blir liksom aldrig av. Jag är ju van att gå hemma hela dagarna och ha hur mycket fritid som helst... But not anymore! För nu har jobbet rullat igång ordentligt & det känns riktigt bra. Förra veckan var rätt lugn; Jobbade torsdag, lördag och söndag. Och sen skulle jag varit ledig i 4 dagar, men jag pratade med Bemanningen och bad om mer jobb. Tio minuter senare får jag ett samtal om att jag ska få gå intro redan denna vecka. Uuuh, det var jag inte beredd på men det är bara att tacka och ta emot. Så har jag säkert en stor chans att få fortsätta jobba efter sommaren, speciellt nu när jag verkligen visat att jag vill jobba.

Såhär ser dom kommande dagarna ut för mig;

Måndag: Hade en hel ledig dag men jag var iväg en sväng med mamma, vi hämtade våra nya laptops och handla lite smått & gott på Willys. Hade vant mig vid en mini pc så det känns skumt med en "normalstor" dator igen. Men jag klagar inte. ;-) Sen åkte jag på att vara barnvakt, kom inte hem förens på kvällen..
Tisdag: Gå intro på en annan avdelning, 15.00-20.00.
Onsdag: Andra introdagen, 06.30-10.30.
Torsdag: Jobba, ledsagning 10-12.
Fredag: Jobba 10.00-15.00.
Lördag: LEDIG! Men är bjuden på fest hos familjen Flood, men isåfall blir det nyktert eller relativt lugnt.
Söndag: Jobba 11.45-20.00.
Måndag: Jobba 16.15-21.00.

Kanske inte är så långa pass men det är fan galet, blev inte många lediga dagar. Tur att man hinner med en hel del iallafall. Misstänker att jag kommer vara helt slut efter denna vecka, Haha! Nu ser jag att klockan har sprungit iväg, ska gå till bussen om drygt en timme så ska göra nåt åt håret och äta en macka innan jobbet. Hoppas bara att regnet hinner ge sig, för nu öser det ner och åskan mullrar... Hualigen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback