Jobbä jobbä jobbä <3

Tiden bara springer förbi, känns som att det enda jag gör är att jobba, sova och sitta vid datorn. Ojojoj vilket socialt liv man har. *flinar* Men jag är verkligen glad över att jag får jobba & jag trivs faktiskt. Blev t.o.m tillfrågad om jag kunde jobba natt i lördags och trotts att det var min enda lediga helg på 5 veckor så tackade jag givetvis ja. Hur soft är det inte att jobba natt liksom? Plus att man tjänar lite extra. Så det blev både lördag, söndag och så sitter jag här på jobbet igen. Hann inte vila mer än en timme innan idag men va sjutton, jag kan väl sova när jag blir gammal! Ska bli spännande att se vad man får för lön i Augusti..

Å andra sidan så är det lite tråkigt att jag i stort sett inte hunnit göra ett dyft denna sommar - Visst, var på Power Meet på fredagskvällen men det måste varit det tråkigaste året ever.. Och startskottet för älskade Kuggnäs går av på torsdag & det är en aning bittert. Jobbar nämligen fredag och söndag så jag kan helt enkelt inte åka. Har inte varit sjuk en dag hittills och jag tänker då inte sjukskriva mig för en sån sak. Även om det lockar något otroligt. Men några små äventyr ska jag nog kunna hitta på innan sommaren är slut & så fyller jag faktiskt år om drygt två veckor. Glöm inte det! :D

Ska allt ta och göra lite nytta på jobbet nu, plocka ur diskmaskinen och hänga lite tvätt. Åhåå så roligt!

Puss på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback