Årets badpremiär avklarad!

Höhö det har minsann varit fullt hus här typ varje dag sen Cat kom hit, men det är ju bra att hon får massa kunder. Hon har tjänat ett par kronor & på tisdag är det min tur att få lite nytt bläck. Fint som snus. Vädret har varit helt underbart idag & tur var väl det, för vi åkte till Sotsjön och badade. Årets första dopp ville jag såklart ha på kort & fasiken vilken frän bild det blev. *flinar* Vi köpte med oss lite smått och gott som satt och mumsade i oss på bryggan - Inte dumt alls. Har haft en tokmysig & nykter fredag. Välbehövligt!

Imorgon tar jag mitt pick & pack och åker till Karlskoga, kan inte ens beskriva hur underbart det ska få bli att krama på min finis igen. Saknar honom nå sjukt. <3 Stannar där tills på tisdag, för då måste jag hem och fixa med lite saker och så blir det som sagt lite nytt bläck.. Nu ska jag fixa nåt att äta tills oss - Bättre sent än aldrig.

Kommentarer
Postat av: Nocturnia

Nämen, du har ju börjat skriva igen! :D



Vad ska du tatuera för något? ^^

2011-06-06 @ 21:31:18
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback