Bortskämd?

Känner mig hur bortskämd som helst nu, men jag klagar inte. Mamma och jag har shoppat loss idag i x antal affärer - Fick en ny bordsfläkt, foppatofflor, basketkängor, strumpor, diverse saker på Ö&B och en hel del mat.. Och på fredag ska jag få balkongmöblerna jag velat ha i flera år. Skatteåterbäringen damp in och mamma blev genast väldigt generös. Bara att tacka och ta emot antar jag? Men efter detta kommer jag inte våga fråga om en krona på hela sommaren. Haha! Tror vi var borta i över fyra timmar eller nåt, det tar sin lilla tid.

Har haft bror min & hans tant här på lite kaffe också, sen gosade jag ner mig i soffan under min Hello Kittyfilt med tända ljus & kikade på The Devils Tomb. Den var väl godkänd, men ingen höjdare.. Är rastlös som få just nu, funderar på om jag ska slänga på nån film för att fördriva tiden. Är inte direkt trött så det lär inte bli sova på ett bra tag. Men har en hel del att fixa imorgon & så kommer ju Cat tillbaka hit - Och då ska vi lyxa till det med tacos tänkte jag. Fy bubblan va gott! Sen borde jag ta tag i min och Cats idé om att baka eget bröd.. Både billigt och gott, ja åtminstone mammas. :D Men hur svårt kan det va? Det blir nog bra det där.. Hepp, en film på det här då.
Adios.


Vart sjutton hittar man nya solglajjor som både är stora och snygga nu för tiden?
Tycker bara att dom har "små"
överallt...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback